Marka Konumlandırma
Basitçe söylemek gerekirse, markaları insanlar için daha önemli hale getiren ve güçlü markalar konumlandırmak isteyen şirketler için yaratıcı konumlandırma ve tasarım ajansıyız.
Ünvanlardan çok sonuçlarla ilgileniyoruz. Partnerlerimiz, direktörlerimiz, yöneticilerimiz, stratejistlerimiz ve tasarımcılarımız kendi alanlarında uzmandır. Uzun vadeli değer yaratmak için çok disiplinli bir ekip olarak çalışıyoruz. 

Onbeş yıl boyunca, marka ve kültür genelinde doyumsuz bir büyüme sağlamak için iş dünyasının rasyonel talepleri ile insanların duygusal ihtiyaçları arasında denge kurduk. B2C markalarının yaratıcılığını ve duygularını B2B dünyasına taşıyoruz. Amansız dürtümüz, yeni kategoriler oluşturmamıza, yeni gelir modellerini geliştirmemize, yeni trendler üretmemize ve insanların hakkında konuşmayı bırakamayacakları ödüllü işler yaratmamıza olanak tanıyor.

Duygusal bir marka duyguları tetikler, harekete ilham verir, sadakat kazanır ve insanların moralini yükseltir. Bu markalar insanların kalplerinde daha derin, zihinlerinde daha yüksek bir seviyeye ulaşır. Baskılarla dolu iş dünyasında, markanızın rasyonel ve duygusal olarak bağlantı kurması gerektiğini hatırlamak önemlidir. Asla aklı gözden kaçırmıyoruz, ama her zaman kalbe nişan alıyoruz.
Marka Konumlandırma
Sizden haber almayı dört gözle bekliyoruz.
Birlikte markanızın amacına yönelik modern deneyimler inşa ediyoruz.
İletişim formu
Özgünlük, bir markanın tanımlayıcı kalitesidir. Kim olduğunu bildiğinde doğal olarak gelir.
Egolarımızı kapıda bırakıyoruz. Mizah duygumuzu her zaman hatırlarız. Bağımsız ve çılgınca orijinal, geleceğin markalarını inşa etmek için buradayız.
Duygusal Markalar, markanızın gelişmesine yardımcı olmanın yoludur. Bizler de sizin gibi iş adamlarıyız, bu nedenle sizi daha yakından tanımak için ve derinlemesine anlamak için sürece ekibinizle birlikte çalışarak başlarız. 

Her şey, işinizin yapmaya çalıştığı değişimler, büyüme stratejiniz ve markanız için olan isteklerle başlar. Bunları marka stratejisi, konumlandırma, kategori geliştirme, görsel kimlik, işveren markası ve marka deneyimi geliştirme yoluyla ele alabiliriz.

Metodoloji
1Hızlı bir galibiyete ihtiyaç duyan yüksek büyüme oranına sahip bir şirket misiniz?
Hızlı bir galibiyete ihtiyaç duyan yüksek büyüme oranına sahip bir şirket misiniz? İleri sar, markanızın, ekibinizin ve işletmenizin karşılaştığı zorluklara odaklanan, bunları önceliklendiren ve bunları ele almak için stratejiler, iletişimler ve araçlar oluşturan, ilk haftası yerinde gerçekleşen dört haftalık bir süreçtir. Durumunuza göre özelleştirilmiş, size dayanıklı değer ve getiriler yaratmaya hazır, uyumlu bir strateji sunan esnek bir süreçtir.
2Amaca Giden Yol: Kurumsal amacınızı resmi olarak ifade etmeye mi ihtiyacınız var?
Amaca Giden Yol, yönetici grubunuzun şirketin amacı etrafında tanımlayan, ifade eden işbirlikçi bir yönetici atölyesidir. Çalışmamız, kurumsal bir amaç beyanı sunacak ve amacı daha gerçekçi bir şekilde yaşamak için işletmenizin yapmayı düşünmesi gereken değişiklikleri belirleyecektir.
3Marka Stratejisi: Yeni bir işmi kuruyorsunuz? Rekabetçi kalmak için yeniden konumlandırma mı yoksa daha anlamlı bir markaya mı ihtiyacınız var?
Marka stratejisi metodolojimiz, iş stratejinizi, markanızın insanlarla nasıl bağlantı kurduğunu dönüştüren, yeni ifade edilen amaca yönelik bir marka stratejisine eşler. Markanız, çalışanlarınız ve müşterileriniz arasında anlamlı, kalıcı bir bağ sağlamak için her bir çıktıya markanızın neden önemli olduğuna ve neden farklı olduğuna odaklanıyoruz.
4Konumlandırma: Pazarınızda ilk ve en iyi seçenek olarak mı konumlanıyorsunuz?
Konumlandırma ve mesajlaşma yaklaşımımız, şirketinizin büyümesini ve kârlılığını sürdürmek ve insanlar için nasıl ve neden önemli olduğunun alaka düzeyini en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmıştır. Her bir çıktı, becerilerinizi, yeteneklerinizi ve değerlerinizi farklılaştırır ve markanızı, müşteriler ve potansiyel müşterilerle gerçekten yankılanan şeylere hizalar.
5İşveren Markası: Markanız, işinizi rekabetçi tutmak için üst düzey yetenekleri işe alıyor mu?
Markanızı farklılaştırmanın en iyi yolu, anlamlı bir işveren markası stratejisine yatırım yapmaktır. Amaca yönelik liderlik, mevcut çalışanlar ve potansiyel işe alımlar arasında yankı uyandıran bir çalışan değer önerisi için zemin hazırlarız. Yaklaşımımız, markanızın neden önemli olduğunu ve markanız için çalışmanın nasıl bir his olduğunu herkesin anlamasını kolaylaştırmak için markanıza duygu, anlam ve insanlık aşılamakla ilgilidir.
Marka Konumlandırma
Marka Konumlandırma
Markanızı Dönüştürün. İşinizi Dönüştürün.
Markaların, insanlarla duygusal olarak anlamlı bir düzeyde bağlantı kurarsa hemen hemen her şirketin daha iyi performans gösterebileceğini düşünüyoruz. Her markanın böyle olması gerektiğine inanıyoruz:

Anlamlı bir marka, insanlarla güçlü bir duygusal bağa sahip olduğunda daha büyük etki yaratır. Anlamlı olan bir marka, olmayan bir markadan daha çekici ve daha değerlidir.
Markalar, davranışlarla hayat bulur.
Empati, insanları duygusal gerçek düzeyinde anlamaktır. Onlar için en önemli şeyin ne olduğunu bulmak. İnsanlar için önemli olmak isteyen bir marka için empatinin yerini hiçbir şey tutamaz. Amaca yönelik bir marka, insanlar için daha fazlasını ifade eder ve bir marka amacına ulaştığında, bir dünya fark yaratabilir.

En iyi marka stratejisi bile, üzerinde hareket etmediğiniz sürece üzerinde basıldığı kağıda değmez. Markalar, davranışlarla hayat bulur. Ne diyosun. Görünüş şeklin. Tutarlılık alanında ayrıntılar önemlidir. Büyük şeyler sayılır, küçük şeyler sayılır ve aradaki her şey sayılır.
Birlikte markanız için çalışabiliriz.
İyi plan, markanızın hayatınızı değiştirebilir. Bize ulaşın.
Ne içmek istersiniz?
Whatsapp, arama veya e-posta?
Yaptıklarımız hakkında daha fazla bilgi edinmek veya markanız için konuşmak isterseniz bize ulaşabilirsiniz.
Suphi Murat Tenşi Marka İletişim Danışmanı 0 532 404 7037 info@pio.com.tr
Başarı hikayelerimize buradan göz atın!
Pio'da kendimizi, sektörümüzü ve işinizi ileriye taşımak için çalışıyoruz. Tasarım, teknoloji ve strateji aracılığıyla iş hedeflerine ulaşmanıza yardımcı oluyoruz.
Güncel İşlerimiz
E-Bültenimize katılın Pio.com.tr’ye abone olarak gelişmelerden haberdar olun
Pio Reklam Ajansı ve Medya A.Ş. A.Ş. sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır.
close