Marka İsimlendirme
Bir marka isminde ne var? her şey!
Yeni bir marka ismi bulmak veya var olanı yeniden konumlandırmak iletişim sürecinizin başlangıç noktasıdır. Bu sebeple, amacını benzersiz bir şekilde ifade eden marka ismi geliştirmek için müşterilerimizle birlikte çalışıyoruz.

Marka isminin, mesajının ve tonunun hedef kitlenizle ilgili ve rakiplerinizden farklı olmasını sağlıyoruz. Unutmayın! Marka isimlendirme süreci, marka oluşturma stratejinizin en kritik bölümlerinden biridir. Marka isimlendirme konusunda size ve kuruluşunuza nasıl yardımcı olabileceğimizi öğrenmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Marka İsimlendirme
Sizden haber almayı dört gözle bekliyoruz.
Birlikte markanızın amacına yönelik modern deneyimler inşa ediyoruz.
İletişim formu
Unutulmaz isimler müşteri sadakati yaratır.
Doğru başlık, insanlara savunduğunuz temel değerleri göstererek yeni müşteriler kazanma şansınızı artırabilir.
Optimal bir marka adı sadece mevcut şirket veya ürün için uygun olmamalı, aynı zamanda büyüme ve geleceği için genişletilmiş bir vizyona uyma yeteneğine de sahip olmalıdır.

Yaratıcı yönünüzü keşfetmeye başlamadan önce stratejik marka isimlendirme sürecinizin temellerini düşünmeniz önemlidir.

“Amazon” kelimesinin “çevrimiçi kitaplar” anlamından nasıl hemen hemen her perakende ve eğlence kategorisinde liderlik anlamına geldiğini bir düşünün. Bir marka adı, marka stratejinizin temel bir parçasıdır ve yalnızca bir veya iki kelimeyle çok şey aktarmaya çalıştığınız için genellikle üretilmesi en zor olanıdır.
Marka İsimlendirme
Marka İsimlendirme
Marka İsimlendirme
Marka adı geliştirmeye uzman bir yaklaşım...
Sizde yaratıcılığın otomatik olarak oluşturulamayacağına inanıyorsanız, marka isimlendirme sürecinize başlayabiliriz. Bu süreçte müşterilerimizi, markalarıyla gerçekleştirmek istedikleri hedefleri ve markaları için yarattıkları kimliği özetleyen bir süreç geliştirmeye teşvik ediyoruz.

Marka danışmanlarımız, ilgili departman ve yöneticiler ile görüşmeler yapar. Kurum hedefleri, ürün ve hizmetler hakkındaki bilgileri gözden geçirir, brief alır ve kapsamlı bir yaratıcı plan oluşturmak için süreci başlatır.
Başarılı marka isimlendirme sürecimiz beş kriteri karşılar;
Şirkete veya ürüne özgü olur, kritik kitlelere açık faydalar iletir, çalışanlar ve paydaşlar için motive edici olur, zaman içinde sürdürülebilir olur ve şirket iletişiminin tüm yönlerine genişletilebilir, özünde markanız hakkında rakiplerinizin yapamayacağı benzersiz bir söz verir.

Bunu anlamlı ve akılda kalıcı bir şekilde yapıyoruz. Birden fazla marka adı düşünürken hatırladığımız en önemli şey, marka isimlendirmenin bir yarışma olmadığıdır. Kazanan ve kaybeden yoktur. Bu sürecin sonunda müşterilerimiz sadece sahip olabilecekleri bir isim değil, aynı zamanda en önemli kriterleri karşılayan sahiplenilebilir bir Marka ile tanışır.
Birlikte markanız için çalışabiliriz.
İyi plan, markanızın hayatınızı değiştirebilir. Bize ulaşın.
Ne içmek istersiniz?
Whatsapp, arama veya e-posta?
Yaptıklarımız hakkında daha fazla bilgi edinmek veya markanız için konuşmak isterseniz bize ulaşabilirsiniz.
Suphi Murat Tenşi Marka İletişim Danışmanı 0 532 404 7037 info@pio.com.tr
Başarı hikayelerimize buradan göz atın!
Pio'da kendimizi, sektörümüzü ve işinizi ileriye taşımak için çalışıyoruz. Tasarım, teknoloji ve strateji aracılığıyla iş hedeflerine ulaşmanıza yardımcı oluyoruz.
Güncel İşlerimiz
E-Bültenimize katılın Pio.com.tr’ye abone olarak gelişmelerden haberdar olun
Pio Reklam Ajansı ve Medya A.Ş. A.Ş. sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır.
close