Dense Home
Samsung ve Bosch partneri olan şirket, Ankara'dan Türkiye ve Orta Doğuya beyaz eşya, mobilya ve ankastre ürün tedariki sağlamakta. Müşterileri için karmaşıklığı azaltan, şeffaflığı arttıran ve ödenen paranın karşılığını daha iyi veren net bir vizyonu vardı. Yükselen bir değer olan şirket için Marka İsimlendirme, Kurumsal Kimlik, Marka Danışmanlığı ve Sosyal Medya iletişimi kategorilerinde iş birliği yaptık.
  • 24.7K Sosyal Medya Lansman Erişimi
  • 360º Geleneksel ve Dijital Çözüm
  • 340K Sosyal Medya Etkileşim
Konumlandırma mesajımız "Eviniz için Dense"
İlk adım, sofistike ama aynı zamanda ticari olarak kullanımı kolay bir isim düşünmekti. Bu, ürünün değil markanın konumunu tanımladı. Beklenmedik ve cesur, zarif, pürüzsüz ve iddialı bir Marka İsmi ile başladık. Daha sonra, tipografisi, markanın temel özelliklerini yansıtan bir logotypei tasarladık. D” harfi bir koltuğa benzeyecek şekilde stilize edildi.
Dense, logo, kimlik, renk ve konumlandırma yoluyla hedeflerine ulaşmayı başardı.
Proje, logo ve kurumsal kimlikten, kurumsal kimlik kılavuzuna, ürün broşürlerine ve şirket kataloğuna kadar uzadı ve Dense Home Mobilya Fuarı ile aynı zamanda son ürün yelpazesiyle birlikte lanse edildi.
Dense Home
Dense Home
Dense Home
Dense Home
Dense Home
Dense Home
Beyaz eşya ve Mobilya sektörü için arzu edilebilirlik, sürdürülebilirlik ve artan tüketici talebi arasındaki boşluğu kapattık.
Dense Home yeni görsel kimliği, şirketi rakiplerinden farklılaştıracak bir strateji oluşturularak tasarlandı. Tüketicilerin markayı tanımlayabilmesi için sloganın önerdiği gibi "Eviniz İçin Dense" sloganı kurumsal kimlik içerisinde tipografik olarak konumlandırıldı. Ana rengi kırmızı renk paleti seçerek tüketicilerinin markayı görsel kimlik içinde tanımaya devam etmesini sağladık.
  • Dense Home
  • Dense Home
  • Dense Home
Dense Home
Sadece marka kimliklerini yaratmak için değil, Dense ile yakın bir ilişki kurduk.
Dense'nin amacı, kalite, işlevsellik veya sürdürülebilirlikten ödün vermeden insanların evlerine aşık olmalarına ve mobilyalarına zarafet katmalarına yardımcı olmaktır. Sanat yönetimi, marka misyonu, vaat, ses tonu, değerler ve kutudan çıkarma stratejisi dahil olmak üzere stratejik temellerini oluşturmak için markalarıyla birlikte çalıştık.
Sadece marka kimliklerini yaratmak için değil, Dense ile yakın bir ilişki kurduk.
Çağdaş marka görüntülerinden günlük sosyal kanallara ve markanın derinliğini sergileyen yaşam tarzı fotoğrafçılığına kadar, ürünün parlamasına ve mobilyaların gizli ayrıntılarını ve inceliklerini yakalamak için sofistike hikaye anlatımı sunmasına olanak tanıyan net içerik sütunları oluşturduk.
Dense Home benzersizdir.
Şık ve modern marka kimliği, hayatımızdaki değişim ve gelişimlere ve mobilya seçimlerine dayanacak şekilde tasarlandı.
Sizden haber almayı dört gözle bekliyoruz.
Birlikte markanızın amacına yönelik modern deneyimler inşa ediyoruz.
İletişim formu
Diğer İşlerimiz
E-Bültenimize katılın Pio.com.tr’ye abone olarak gelişmelerden haberdar olun
Pio Reklam Ajansı ve Medya A.Ş. A.Ş. sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır.
close