Kriz İletişimi & Yönetimi
Siyasi partiler, hükümetler, kurumsal, finansal ve yüksek profilli bireylerle kriz yönetimi, kriz iletişimi, risk analizi ve senaryo planlaması konularında uzmanlığa sahibiz.
Bir krizin marka imajı üzerinde oldukça olumsuz bir etkisi olabilir. Kriz iletişimi ekibimiz, markanızın itibarını ve imajını ona zarar verebilecek veya yok edebilecek tehditlere ve zorluklara karşı korumanıza yardımcı olabilir.

Kimliğiniz en değerli varlıklarınızdan biridir. Derhal ve doğru yaklaşımla devreye alınan kriz iletişimi, markanızı koruyabilir, paydaşları ve sektörünüz nezdindeki iyi imajını sürdürebilir.
Kriz İletişimi & Yönetimi
Download onze bureau brochure en maak kennis
Raak geïnspireerd en leer ons team beter kennen
Plan een afspraak in
Krizi görmezden gelmek onu ortadan kaldırmaz. Medya görmezden gelmez!
Bir krizde, markanızın itibarına verilen zararı en aza indirmek için hızlı ve etkili adımlar atmanız çok önemlidir. Pio ile çalışmaya başlayarak, krizin üstesinden gelmenize yardımcı olacak doğru tavsiye ve aksiyonlara sahip profesyonel bir ekibe ulaşmanızı sağlar.
Gelen soruların iyi düşünülmüş bir basın açıklaması aracılığıyla ve deneyimli kriz iletişimi uzmanlarıyla birlikte yanıtlanması gerekir. Çalışanlarınızla suçlama oyunu oynamayın. Bu, bir krizle karşı karşıya kaldığında markanızın birleşik bir cepheyi korumasını sağlamak için hayati önem taşır.

Mesaj hazırlama, danışman, acil durum basın ekibi, sosyal medya yönetimi, paydaş ve hükümet ilişkileri, siyasi izleme, iç iletişim ve uzun vadeli itibar yönetimi gibi iletişim disiplinlerini kapsar.
1Odaklanmış yaklaşım
Uzmanlardan oluşan ekibimiz, krizin üstesinden gelmek için etkili stratejiler başlatmadan önce işlerin nerede yanlış gittiğini bulmak için sizinle birlikte çalışır.
2Dış paydaş yönetimi
Sizin tarafınızdan paylaşılan bilgilerin doğru olduğundan emin olduktan sonra krizi azaltmak ve nihayetinde etkisiz hale getirmek için tasarlanmış bir stratejiyle  ekibinizle birlikte çalışacağız.
3İç paydaş yönetimi
Bir kriz sırasında, departmanlar arasında bilgi akışı hayati önem taşır. Çalışanlar, her şeyden önce, neler olup bittiğinin farkında olmalıdır. Üstlerin çalışanlara güvenle hitap etmesi gerekir.
4Kriz iletişim planı
Ekibimiz markanız için stratejik bir kriz iletişim planı oluşturacaktır. Bu plana sahip olmak, hızlı ve etkili bir şekilde harekete geçmenizi sağlayacaktır.
Kriz İletişimi & Yönetimi
Kriz İletişimi & Yönetimi
İlk adım, hızlı karar almaktır.
Kriz tepkisi, bir kişi veya kuruluşun bir kriz meydana geldikten sonra yaptığı ve söylediği şeydir. Ekibimiz, personeliniz ve paydaşlarınız için bir mesaj oluşturarak ortak bir sese sahip olmanızı sağlar.

Kriz yönetimi hizmetimiz kısa sürede devreye alınabilir ve hükümet ilişkilerine kadar tüm paydaşlarınızla hem iç hem de dış iletişimi destekler.
En kötü durum senaryoları için planlama önemli bir rol oynar.
Dikkatlice hazırlanmış bir plana dayalı, etkili ve sakin tepki verme, bir durumun potansiyel tırmanmasını tahmin etme ve yapıcı bir diyalog oluşturma yeteneği, yalnızca hasar kontrolünü sağlamayı amaçlayan olgu sonrası tepki ile değiştirilemez.

Şaşkınlıkla karşı karşıya kalındığında panik ve düşüncesizce iletişim oluşur işte tam da kaçınılması gereken şey budur.
We can work together for your brand.
A good plan can change your brand's life. Hit us up.
What would you like to drink?
Whatsapp, call or email?
If you want to learn more about what we do or discuss your brand, you can reach out to us.
Suphi Murat Tenşi Business Director 0 532 404 7037 info@pio.com.tr
Take a look at our success stories here!
At Pio, we work to advance ourselves, our industry, and your business. We help you achieve your business goals through design, technology, and strategy.
Current Works
Join our e-Newsletter Stay informed about developments by subscribing to Pio.
Pio Reklam Ajansı ve Medya A.Ş. A.Ş. sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır.
close